Abażur na szydełku (1) Bawełna (2) Bezy (1) Bieżnik (2) Biżuteria (7) bluza dziewczęca (2) Bluza z zamkiem (2) Bluzka dziewczęca (1) Bluzka letnia (1) Borówki (1) Bransoletki (5) Bransoletki taho (3) Bułki (2) Bułki drożdżowe (1) Buty (1) chałka drożdżowa (1) chleb (7) Chusta (1) Chusty (5) Ciasta (1) Ciasto (9) Ciasto drożdżowe (1) Ciasto drożdżowe z rabarbarem (1) Ciasto jagodowe (1) Ciasto szpinakowe (1) Ciasto ucierane z truskawkami (1) Ciasto z fasoli (1) Ciasto z kremem cytrynowym (1) Ciasto z masą z kaszy manny (1) Czapka męska (1) Czapka męska z daszkiem (1) Czapki (14) Czarujące nici (1) Dom (2) domowe przepisy (4) Domowe wafle (1) domowe wypieki (5) Druty (12) Dzianina (4) Dzieci (27) Dziecinne buciki (6) Dziecinne sweterki (9) dziecko (5) dzień dziecka (1) Dziewczynka (3) Eklerki (1) Ekologiczne maskotki (1) Fartuszki kuchenne (3) Fasola (1) Filc (2) Filc. Filcowanie. Szycie na maszynie (1) Filcowanie (1) Firanka (3) Gotowanie (1) hafciarka (1) Haft (3) Haft krzyżykowy (3) Haft maszynowy (14) Hand made (50) Hande made (22) Handel made (1) hatf krzyżykowy (1) Jagody (1) Jagodzianki (1) Kamizelka (3) Kapa (8) kardigan (1) Kobieta (3) Kocyk (1) Kocyki (2) Kolczyki (5) Kominy (2) koraliki taho (2) Kordonek (8) Kuchnia (2) Kwadraty (1) lalka waldorfska (1) Lampka (1) materiał (1) Midownik (1) Miś (1) moda dziecięca (1) Moher (1) namiot tipi (1) Narzuty (1) naszyjniki wełniane (1) Nici (1) Niemowlęce przebrania (2) Obrusy (5) On (1) Opaska (1) osłonka na kubek (1) Osłonki na butelkę (1) Osłonki na łóżeczko (1) Ozdoba sotłu (1) Patchwork (2) Pieczenie (1) piłka sensoryczna (1) poduszka (1) poduszka rogalik (2) Poduszki (2) Poncza (2) poszewka (1) poszewka patchworkowa (1) Poszewka na drutach (1) poszewki haftowane (1) Pościel (2) pościel. poduszka ciążowa (1) Prezent (10) Prezenty (4) Przeróbki krawieckie (1) Przetwory (2) Przybornik na łóżeczko. Poszewki (1) Rękawice kuchenne (1) Rękawiczki na drutach (3) Robótki na drutach (1) Robótki na szydełku (1) Rożek (3) Sakiewki (5) sernik na zimno (1) serwetka (1) Serwetki (6) Serwety (5) Skarpety (1) Słodkości (1) Spódnica (4) Spódnica wełniana (1) spódniczka (3) Stefanek (1) Sukienka (3) Sweter damski (5) Sweterek dziecięcy (7) Sweterek komunijny (1) Sweterek na kubek (1) Sweterki dla dzieci (2) Swetry damskie (5) Szalik (1) Szaliki (5) Szycie (4) Szycie na maszynie (3) Szycie na miarę (1) Szydełko (19) Świeczka (1) Świecznik (1) tkanina dresowa (1) Torebka (2) Torebka damska (1) Torebka z dzianiny (1) Torebka z filcu (2) Torebka. Len (1) Torebki (7) truskawki (1) Tuniki (3) Ubranka (1) Wafle z masą z mleka w proszku (1) Wełna (1) Wełniana biżuteria (1) Wersety biblijne (1) Włóczka (1) Wosk (1) wypieki (1) Wyprawka (2) Wzór ażurowy (1) zabawka (2) zabawka sensoryczna (1) zabawki (2) Zakolannik (1) Zarękawki (1) Zazdrostka (3) Zazdrostki (2) Zimowe komplety (4)

środa, 4 czerwca 2014

Czerwcowe dzierganie

Kwadrat na kapę 
Płytki na balkonie położone. Uff... Wreszcie mogłam posprzątać i wypić pierwszą kawę przy balkonowym stoliku. Co prawda jeszcze brakuje mi balkonowych kwiatów. Po nie jednak  muszę wybrać się do sklepu ogrodniczego, a ostatnio jakoś brakuje mi czasu. Poza tym padało i padało, a to wcale nie zachęcało do wychodzenie na balkon.

Czas mija mi na przeróbkach i robieniu w prezencie kapy na małżeńskie łóżko.

Kapa będzie z kwadratów zrobionych z kordonka Tradition, kolor Ecry. 

Kwadrat na poduszkę

Na początku kapa miała być z kordonka o wiele grubszego i w troszkę innym kolorze.

Niestety po odwiedzeniu mojej ulubionej Pasmanterii w Legnicy przy ul. Andersa oraz przeszukaniu internetu okazało się, że mogę liczyć tylko na 4 sztuki kordonka z których zrobiłam już pierwsze kwadraty. A więc gruby kordonek i duże kwadraty pozostały wspomnieniem, a ja na nowo musiałam coś wybrać. No i wybrałam. 
Zamówiłam już odpowiednią ilość tego kordonka i mam przed sobą do zrobienia (jeżeli dobrze wyliczyłam) to 56 szt kwadratów. Na razie mam tylko 4 sztuki, na szczęście prezent potrzebny mi jest za 3 miesiące, także spokojnie powinnam zdążyć. Kwadraty z grubego kordonka nie pójdą na marne, podszyję je materiałem i razem będą stanowiły poszewkę na poduszkę. 

Dwa kwadraty
Na zdjęciach przedstawiam mój początek roboty.
Kwadraty przedstawione pojedynczo nie wiele się od siebie różnią. Jednak, kiedy popatrzy się na zdjęcie na którym są przedstawione razem widać różnicę w wielkości :)

Oprócz kapy zrobiłam i sprułam serwetę na ławę. Sprułam, bo jak skończyłam jakoś mi się nie podobało. Oczywiście zaczęłam robić nową. Niestety na pierwszy plan wyszła kapa, także serweta na ławę została odłożona na późniejszy czas :)




2 komentarze:

Dżastii pisze...

Faktycznie różnica w kwadratach jest spora. Zawsze wychodzi tak że dostępność produktów nas ogranicza :)
Elemenciki piękne i już nie mogę doczekac się efektu końcowego :)

Drucikowo i nie tylko pisze...

Dżastii sama nie mogę się doczekać. ALe z dnia na dzień elemencików przybywa :)